2014. január 25., szombat

48.Rész ~Egyedül

Grace szemszöge:
Befejezve az éneklést Justinnal amit végre tudtam úgy csinálni , hogy közben ne gondoljak arra majd' megölném. Selenát is kísértem egy számban és meglepődött mindenki mennyire jól megy a szám. Persze fel sem érhettem Ms.Gomez hangjához.  Olyan 9körül a kicsik kezdtek fáradni . Így arra jutottunk lefektetjük őket és talán később nézünk egy filmet.
-Grace te is nézel velünk filmet?-kérdezte Selena ahogy beléptünk a házba.
-Nem , engem várnak a családtagok beszélgetni....
-És Britney-fejezte be helyettem Justin , ami bevallom őszintén nagyon meglepett. Selena is érdekes arckifejezéssel reagálta le , de miután leesett Justinnak mit is mondott köhintett egyet mire én csak felvontam a szemöldököm. A néma kommunikáció azért megmarad. Ahogyan belenéztem a gesztenye barna szempárba nagy hiba volt , mert még mindig elvarázsolnak. Grace az Istenit' már térj már magadhoz mit ittál?!
-Ki az a Britney?-kérdezte Selena egy idő után magyarázatot várva , míg köztünk kapkodta a fejét.
-Grace legjobb barátnője-mondta Jus
-És te honnan ismered?
-Ez egy nagyon hosszú és vicces történet, nem igaz?-válaszoltam Justin helyett kicsit kimentve, vagy éppen nem.
-Oh , igazán?-faggatózott tovább.-Szívesen meghallgatnám.-Justin kérlelően nézett rám mire én beadtam a derekam és belekezdtem a mesémbe persze össze is húzta a szemét nehogy elkotyogjak számára nem kívánatos részeket. Vettem a lapot.
-Szóval amikor először jöttünk Kanadába Pierre-hez akkor egy kis úttévesztés miatt kalamajkába keveredtünk és megváltozott az egész útiterv. A repülőn vettem észre , hogy a legjobb barátnőmmel Britney  elcseréltük a tabletünket. Ahol háttérkép ként Justin képe volt bent és vagy 2000 kép róla. Elhagytam Justin gépén és persze neki muszáj volt belenéznie és azt hitte én vagyok Belieber , de el kellett keserítenem így hallott Britneyről és a barátságunkról , lehetetlen minket szétválasztani- szépítettem meg kicsit a történetet Justin elismerő pillantást mért felém megköszönés képpen. Nem is erőltettem tovább a vizuális energiámat inkább faképnél hagytam őket hadd csámcsogjanak rajta. Majd ha beszélek Brit-el megkérdezem tőle , hogy csuklott-e. Felérve a szobámba elfelejtettem ,hogy még minden dobozokban áll a szobám közepén és bőröndökben és persze hasra is este jól. Mérgelődve rúgtam bele lila bőröndömbe , amint felálltam. Apropó épp ideje megnéznem mit rejteget Britney ajándéka. A dobozra az emlékeink voltak ráragasztva és a tetejére rá volt írva hogy ''Örökké Legjobb Barátnők'' Britney írásával. Ahogy kibontottam az összes kép az ölembe hullott és tele volt az egész konfettivel , ami valószínűleg azt jellemezte , hogy szilveszterkor újra találkozunk. De , hogy a viharba engedték fel ezt a repülőre?! Azért sikerült meglepnie nem gondoltam volna , hogy kiömlik az egész most takaríthatok utána pedig itt sincs. A képek teljesen vissza mennek a múltunkba , amikor az első tánctáborunkban voltunk. Emlékszem , hogy esténként röfögőversenyt játszottunk , mert nem tudtunk elaludni. Ahogy eszembe jutott még a sok-sok emlék hangosan felnevettem és tovább lapoztam a következő képre , ami már kicsit később volt , de még azon a nyáron. A medence szélén ülünk mind a ketten egy strandon és jégkását szürcsölgetünk a mellette lévő képen pedig egymásra nyújtjuk a nyelvünket megnézve , hogy mennyire fogta be a másikét. Már sokkal később a mostani nyáron Justinnal állok a kedvenc kávézómban amikor átutazta értem a fél világot csak , hogy vissza kaphasson. Mondhatom sok értelme volt. Bár nem találkozott akkor Sellycskével , de rá 2 hétre dobott is és arra 3 napra tele volt minden a képükkel az egész világ azzal foglalkozott , hogy milyen csodálatos és tökéletes pár. Míg én azzal szenvedtem , hogy távol tartsam magam a paparazziktól és semmi írhatót ne tudjanak eladni. Legalább 1 hónapon keresztül reggel elmentem iskolába délután haza jöttem , na meg a próbák. Britney amikor csak tudott ott aludt és Brian is. Segítettek túl lenni ezen az egészen és ezért szörnyen hálás vagyok nekik. Aztán az utolsó képen 3-an vagyunk Britney , Brian és én szorosan átöleljük egymást a mellette lévő képen minél hülyébb képet próbálunk vágni. Annyira hiányoznak.  Amikor becsuktam az albumot és elkezdtem kutatni a színesebbnél színesebb konfektik között kopogtak. Nem szerettem volna újra hasra esni így csak elordítottam magam , hogy 'Gyere'. Justin volt az.
-Te jó ég!-mondta ahogy belépett és épp, hogy csak meg tudott állni az egyik bőrönd előtt. Halkan felnevettem.
-Az előbb én is hasra estem-mondtam neki bár nem tudom miért is számolok be neki a bakizásomról.
-Megnéztelek volna-nevetett fel ahogy én az előbb. Kicsit elmosolyodtam majd komoly arckifejezést váltott és az arcomat kezdte fürkészni , ami zavarba ejtette. Egy kicsit elpirultam és reménykedtem csak benne , hogy nem veszi észre , de erre kicsi volt az esély.
-Szóval azért jöttem , mert zavart a mai beszélgetésünk és talán most tudunk egy kicsit beszélgetni.-mondta nyugodt hangon. Átlépkedte a dobozokat és a bőröndöket , amik érintetlenül hagyva maradtak a padlón , még nem volt túl sok kedvem kipakolni.
-Miért nem hívsz fel telefonon és mondod el akkor? Ez neked megy , nem igaz?-vágtam hozzá a kérdésem szemrebbenés nélkül mire egy hitetlenkedő arckifejezés suhant át rajta , de gyorsan el is hagyta.
-Grace kezd elfogyni a türelmem lassan és nem szeretném , ha újabb vita törne ki köztünk szeretném , ha normálisan megbeszélnénk a dolgokat felnőttekhez méltóan.-na az veled biztosan nem fog menni jegyeztem meg magamban , de válaszképp bólintottam egyet , hogy folytathatja nyugodtan , vagy nem teljesen- Rendben akkor kezdjünk mindent a legelejéről. Nem vallottam be neked mindent azzal amikor azt mondtam , hogy megcsókoltam egy másik lányt.-mondta majd átváltott franciára és közben fel alá járkált, tudtam , hogy ami most következik nagyon fájni fog.- Azon az estén sokkal több minden történt , de nem feküdtem le vele akkor , hanem csak...-könnyes szemmel néztem rá , ő csak a földet figyelte megállt és a szemebe nézett egy pillanatra mielőtt elfordult volna.
-Csak?
-Csak történt egy két olyan dolog köztünk , aminek nem lett volna szabad megtörténnie , sajnálom!-mondta még mindig a földet bámulva nem tudtam , hogy ennyire érdekes a padlóm. Úgy érzem minta kifacsarták volna a szívemet , mint anya a szivacsot mosogatás után gondolkoztam el. Nagyon fájt , de azzal vigasztaltam magam , hogy még sem feküdt le vele akkor...A szemem meggyűlt könnyel és egyszerűen nem hittem el , hogy annyi minden után amikor sikerült megtörnie a jeget és belészerettem , sőt halálosan szerelmes voltam , így átvert.
-Aztán amikor pár nappal összejöttem vele még midig szerettelek és tudtam folyamatosan , hogy mi van veled , mert megkaptam a fotókat. Tudtam , hogy elszigetelted magad a világtól...
-De még sem tettél ez ellen semmit hagytad , hogy szétemésszem magamat és , hogy állandóan sírjak.
-De nem mondhatod , hogy nem akartam. Felhívtalak.-mondta mentve magát.
-Egyszer és nem vettem fel. Nem is kerestél többet. Komolyan azt hitted , ha egyszer felhívsz minden megoldódik?!- még mindig hitetlenkedve és könnyes szemmel néztem Justinra.
-Nem, azt hittem , hogy visszahívsz- ami olyannyira nevetségesen hangzott, hogy szomorúan felnevettem.
-De ez nem történt meg és onnantól nem törlődtél az egésszel.
-Grace kérlek ne forgasd ki a szavaimat.-mondta majd leült velem szembe és megfogta a kezemet. Amitől libabőrös lettem.
-Justin már épp eléggé összetörtél. Van még valami amiről tudnom kellene?-kérdeztem és reméltem , hogy nincs egy könnycsepp lefolyt az arcomon. Oda nyúlt és letörölte azt egy darabig még ott volt a keze a helyén majd elvette. A meleg és puha keze nyomot hagyott az arcomon és alig bírtam megállni , hogy ne nyúljak oda. Még mindig a kezemet fogta a szemébe néztem és látszott benne a csillogás és a komolyság. Nagyot sóhajtott és jobban megszorította a kezem amiből tudtam , hogy komolyan fog beszélni és ezt el kell mondania.
-Azt hiszem még mindig nem tudtalak elfelejteni és többet érzek-szólalt meg mire én elkerekedett szemekkel néztem rá. A pillangók pedig újra felébredtek a gyomromban....Majd hirtelen berontott Selena. Az ajtóban állva nézte kettőnket cinikus és megvető pillantással. Justin elengedte a kezem. Néztem ahogyan elhúzza. Feláll és a barátnője után rohan. Könnyek közepette néztem ahogy megint faképnél hagy...


Szerintetek Grace majd megbirkózik Justin vallomásával?Vajon mi lesz ezután? Remélem valamennyire sikerült titeket kárpótolnom és komiztok is. Ígérem ezúttal nem fogok késni az újévi fogadalmaim között van , hogy rendszeresen írjam a részeket! :) <3 remélem menni fog. Puszi mindenkinek:*

4 megjegyzés: