2015. január 10., szombat

53.rész ~ Őrült szenvedély...(+18)

Grace szemszöge:
Megfogta a felsőm szegélyét végighúzta a bőrömön az ujját , de közben a szemét nem vette le rólam. Egy pillanatra lenézett miközben feljebb húzta , vissza emelte rám a tekintetét. Engedélykérés képpen.
-Nem kell megtenned.-mondta , de a remény ott csillogott egy pillanatra a szemében.
-De neked akarom adni.-mondtam nem levéve róla a pillantásom.
-Ezt , hogy érted?-kérdezte és közben kicsit elhúzódva,  a felsőm el nem engedve. Felvontam a szemöldökömet...Olyasvalamit készültem neki adni örökre , hogy vegye el. Szinte tálcán kínáltam magam. Bármit megtettem volna érte , hogy letépjen rólam mindent a teste melege az enyémmel érintkezzen. Szinte égtem a vágytól.
-Te szűz vagy?-kérdezett rá egyenesen.
-Öhhhm...háát..igen-nevettem el magam a meglepődött arca láttán. Továbbra sem moccant.
-Nem hiszem el...Hiszen 19 leszel
-Justin nincs meghatározva , hogy 18 éves korod előtt el kell veszítened...és egyébként sem értem miért vagy így kiakadva hiszen több millió lány adná neked a szüzességét-néztem rá sértetten elnézve mellette.
-Te miről beszélsz?-nevetett fel szórakozottan-Kurvára nem érdekel most más lány hiszen te fekszel itt...-vigyorodott el kajánul.
-Ugyan már. Biztos megdugtál valakit , aki csak neked szánta magát akkor...mármint érted..
-Nem- vágott a szavamba. Most jött el a pillanat , hogy én néztem rá döbbenten..
-Szóval..
-Te vagy a második lány.-komolyan gondolta láttam a szemében a csillogást a vágyat és , hogy nem hazudik.- Nem muszáj megtenned-ismételte meg.
-Mikor mondtam , hogy nem akarom?-vettem elő a legédesebb mosolyom.
-Csak...gondoltam , hogy na érted-még nagyobb mosollyal díjaztam , hogy zavarba hoztam. Ilyenkor olyan édes. Felültem , egyenesen szembe voltam vele. Éreztem , hogy a légzése felgyorsul. Végigsimítottam a haján elölről hátulra aztán vissza és jól beletúrtam , ami miatt csúnyán nézett. Kinyújtottam rá a nyelvem mire ráharapott.
-Aúú- sikítottam fel.
-Ne rosszalkodj rögtön már az elején , de ígérd meg , hogy szólsz , ha valami fáj.-nézett rám komolyan mire én csak újra kinyújtottam a nyelvem , de csak , hogy megvizsgáljam. -Húzd vissza mert megint elkapom.
-Csak szeretnéd-nevettem. A keze a Felsőm szegélyénél volt ismét. Finoman haladt felfelé közben megszabadítva a ruhadarabtól átbújtatva a fejemen.
-Szólsz , ha nagyon fáj?-nézett rám komolyan. Hogyan tud ilyen hirtelen váltani?! Bólintottam mire ő közelebb hajolt lassan közelített ajkaim felé, már felkészültem mézédes ajkaira, mikor kitért arcom elöl, s nyakamra tapasztotta azokat. Ajkai perzselően érintették bőrömet. Egy pillanatra azon a ponton maradt, aztán egyre lejjebb hintett be csókokkal. Egyik keze derekamat simogatta, mely teljesen nyugodtságot sugárzott számomra. Másik kezével pedig fejem mellett támaszkodott. Teljesen kiszolgáltatott állapotban feküdtem alatta. Justin nagyon jól végezte a kényeztetésem, ugyanis teljes mértékben már az övének szántam magam. Hirtelen hátára simítottam kezeimet, ott pedig azonnal felsője szegélyét vettem kézbe. Míg ő a melleimhez iramodott csókjaival, addig én magabiztosan elkezdtem felfelé húzni a pólóját.
Justin felnézett rám, elnevette magát, aztán felemelkedett, és lekapta magáról a felsőjét. Onnantól teljes rálátásom volt izmos felsőtestére. - Csukd be a szád, édesem! - kuncogott Jus, majd szenvedéllyel megcsókolt. Kissé elpirultam, mivel zavarba hozott. Ezek szerint eléggé megbámultam őt. Mikor elvált tőlem ,ismét kuncogásba kezdett...




Kedves olvasók. :) 
Boldog Új évet mindenkinek! <3 
A 2015-ös év alkalmával visszatérünk , valamint az éven felkerül az utolsó rész is. Remélem azért sikerül még meglepni az olvasó közönséget. Várom a komikat. :* 
Puszi mindenkinek! <3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése