2014. október 12., vasárnap

Sziasztok:) 
  Nos írok nektek , mert zavar , hogy csak minden szó nélkül eltűntem. Először is nem  fejeztem be a blogot csak egy kis szünetet tartok , de amint megszáll az ihlet , vagy írni van kedvem kirakom a részt. Szóval nem tűnök el teljesen.
    Őszinte leszek hozzátok. Néha igazából el sem hiszem , vagy nem is tudom mennyien várjátok talán , hogy új részt hozzak , vagy folytassam a  magam kis történetét , ami közel áll hozzám. És nem is gondolnátok , hogy mennyi résznek köze van a való életemhez. Persze általában minden író a saját történetét viszi bele abba , amit ír vagy legalábbis onnan merít ihletet. 
Csak egy kis szünetre van szükségem , mert mostanában az életem nem tévedt a legjobb útra. Úgy érzem valamilyen szinten , hogy  félresiklott , de ezzel együtt jó út felé is tart.  Kis változásokon megyek keresztül és az életem eddig sem volt felhőtlen. Nagyon sok mindenen keresztül mentem már. És szentül állítom ,hogy senki sem tudná végig csinálni , amit én eddig. Senkinek sincs egyszerű élete az biztos.  Hoztam olyan döntéseket , amik lehet nem voltak a legjobbak , de ezt már eldöntöttem és nincs visszaút. Egy kicsit eltűnök még az eddiginél is jobban , de ígérem az új rész nagy meglepetéseket tartogat és az utána lévőkre sem lehet majd panaszkodni. Mind izgalmasak lesznek és nagy meglepetéseket tartogatnak. 
    Ha  valakinek szüksége van egy olyan személyre , aki meghallgatja vagy csak beszélget vele nekem nyugodtan írhattok. Szívesen meghallgatok bárkit addig is elfoglalom magam. Just Stay Strong :)
Pé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése