2014. április 18., péntek

51.rész~ Első nap az új suliban

 Köszönöm a komikaat! :** 5-6 komi után új rész :) ez most kicsit hosszabbra sikerült azért remélem van benne egy kis izgalom;) Sok locsolkodót és Kellemes Húsvéti ünnepeket mindenkinek! 
Puszii 
Grace Scarlett :)  


Justin szemszöge:
A vonal túlsó vége csendes volt. Így megszólaltam.
-Itt vagy még?
-Igen-szólt vissza alig hallhatóan kis idő után. Nagyot sóhajtott majd megszólalt.-Kérlek minél hamarabb essünk túl rajta mondd el miért hívtál fel aztán ne is keress többet.
A hirtelen kiborulása meglepetésként ért. Éreztem , hogy valami nincs rendben annyira már ismertem , hogy tudjam bármennyire messze is vagyok.
-Mi a baj?-kérdeztem és közben megfogtam az előttem lévő tollat és ki-be kapcsolgattam.
-Semmi Justin. Egyszerűen csak fáradt vagyok. Megpróbálnám élvezni a nyugalmat , hogy végre nem vagy itt erre még távolról is zaklatsz-hazudott és sértegetett tovább.
-Szóval nem akarod elmondani , hogy mi a baj?-tettem fel újra a kérdésemet. Grace-hez mindig is nagy türelem kell. Kétségtelenül szerettük egymás idegeit húzni mindig is , de szerettem. Valahol még talán mélyen ezek az érzelmek most is ott bujkáltak bennem , de a francba is kibaszottul hiányzott. Az időt próbáltam húzni , hogy halljam a hangját még , ha nem is nagyon járok sikerrel.
-Ahh Justin. Menj öleld át a barátnődet és aludj. Nekem holnap már suli van és szeretnék pihenni. Amúgy sem értem , hogy miért hívogatsz.- emelte maga köré a falat , amit hiába vártam , hogy leomoljon nem adta meg magát és nem is gyengült.
-Ja lehet , hogy igazad van és így kellene tennem.-mondtam mert már nem tudtam mivel húzni az időt.
-Az lenne a legjobb. Jó éjt.-köszönt el gyorsan és mielőtt még válaszolhattam volna ki is nyomta. A tollat , amit már csak a kezemben markolásztam levágtam a földre majd átmentem a fürdőbe. Beálltam a zuhany alá, hogy kicsit lehűtsem magam. Kikellet vernem a fejemből különben nem nagyon fogok tudni aludni. Selena az anyukájánál volt én meg a házamban. Volt egy kis időm gondolkozni. Nem tudtam kideríteni ,hogy miért volt ilyen hideg velem Grace , de inkább kapta volna fel a vizet és veszekedtünk volna..legalább akkor kiderül , hogy mi történt. Kimásztam a zuhany alól kicsit felfrissülve magam köré tekertem egy törölközőt. Fogat mostam és megnéztem a képemet a tükörben. Fáradtan és megnyúlt arccal nézett rám vissza a tükörképem. Felvettem egy boxert majd bezuhantam az ágyba. Aztán kikerestem apa számát a telefonomból és hívni kezdtem.
-Szia fiam. Mi a helyzet? Jól hazaértél?-kérdezte már is. A háttérből hallottam a kicsik kedvenc meséjét még ebből következtettem , hogy ma már nincsenek Pierre-nél.
-Szia. Minden rendben, ja. Felértetek?
-Itt is a kicsik lassan mennek aludni.
-Figyusz. Beszéltem Grace-val...
-Gondoltam , hogy nem fogod kibírni- éreztem , hogy még a vonal túlsó végében is mosolyog.
-Szóval valami történt? Csak mert annyira rideg volt...-kezdem majd megszólalt a kérdésemre gyorsan választ adva. Apával mindig is tudtam beszélni és megtaláltam a közös hangot.
-Ma utazott haza az öccse és most kicsit nehéz neki. Tudod mennyire össze vannak nőve.
-Nem tudom , hogyan találhatnám meg vele újra a közös hangot , de aztán engem ismerve újra elcseszném az egészet.-gondolkoztam hangosan
-Nézd szerintem megfogod csak légy türelmes. Hagyj neki egy kis időt illeszkedjen be az új suliba aztán majd hívd fel a hétvégén. -adta az ötletet, ami jól jött mert nem nagyon tudtam volna most tiszta fejjel gondolkozni.
-Vagy lehet , hogy hazautazom jó lenne most egy kis időt Selena nélkül is tölteni , hogy eldöntsem mi lesz a kapcsolatunkból. Egyre jobban kezdem érezni , hogy eltávolodunk egymástól-vallottam be.
-Nem rossz ötlet , de ha hazajössz akkor a döntésed jobban húz majd az egyik oldalra.
-Ezt hogy érted?-kérdeztem mert egyáltalán nem értettem , hogy mire célozgat.
-Úgy hogy nem hiszem , hogy fékezni tudod magadat Grace felé.-világosított fel. Teljesen igazat kellett neki adnom. Az lesz a legjobb , ha bezárkózom még nem döntök és kikapcsolom magam kicsit.
-Majd még eldöntöm. Kösz a tanácsokat. Szia jó éjt. Szeretlek apa-köszöntem el  és kinyomtam. A telefonomat az éjjeliszekrényre raktam majd hátrahajtottam a párnára a fejemet és próbáltam aludni. Azon töprengtem , hogy vajon most mit érez? Szeret még vagy mélységes gyűlöletet érez irántam? Még egy darabig a fehér palafont bámultam majd álomba zuhantam.


Grace szemszöge :

Minél hamarabb kinyomtam Justint majd dühöngve lerogytam az ágyam széléhez. A vállam rázkódott a sírástól az arcomat ,pedig a kezembe temettem és most még vacakabbul éreztem magam, mint előtte. Hiányzott az őrülten jó illata és, hogy este védelmezően átöleljen aztán együtt aludjunk el. Letöröltem a könnyeim az arcomról majd bebújtam a takaró alá. A mellkasom már fájt a sírástól. Magam mellé képzeltem, mintha ott lenne.
Reggel  úgy éreztem ,mintha csak most hunytam volna a szememet. Az ébresztőre keltem fel és csalódottan fogtam fel, hogy megint csak magamat áltattam néztem a mellettem lévő üres helyre. Kikecmeregtem az ágyból kinyitottam a szekrényemet , ami már tele volt a ruháimmal kivettem egy peace feliratú felsőt , egy farmert és egy kardigánt. Fogat mostam , kifésültem a hajamat és felraktam egy kis alapsminket. Az ajtó felé indulva felkaptam a táskámat. Anya lent a kezembe nyomta a kajámat és sok sikert kívánt. Felhúztam a csizmámat és felvettem egy melegebb kabátot is. Úgy ígérkezett , hogy ma eléggé hideg lesz. A talpam alatt ropogott a hó míg a kocsi felé sétáltam. Beszálltam a Range Roverbe ahol már Ell ült a gyerekülésbe. Puszit nyomtam az arcára.
-Jó reggelt-köszöntem és Pierre elindult. Egy kisebb épületnél kiraktuk Ellyt ahol az alsós osztályok voltak. Megvártuk még bement aztán fordultunk párat és ott is voltunk az új gimimnél. Sok sikert kívánt Ő is. Kiszálltam és elhajtott. Néztem a távolodó kocsit aztán amikor már eltűnt a látótávolságomból mély levegőt vettem aztán kifújtam. Elindultam befelé és az igazgatói irodát kerestem.
-Hello. Bocsi nem tudod megmondani , hogy merre van az igazgató irodája?-kérdeztem meg egy lánytól , aki reméltem , hogy nem torkol le.
-Szia. Menj a folyosón végig fel a lépcsőn aztán jobbra és onnan már látni fogod-mondta kedvesen. Elmosolyodott majd elment. Az utasításokat pontosan követve megtaláltam a helyiséget. Kopogtam.
-Gyere be-szólt ki egy mély hang. Teljesen úgy éreztem magamat, mint aki a medve barlangjába lép be.
-Jó reggelt- köszöntem illedelmesen. Az igazgató elmosolyodott majd intett , hogy üljek le. Felvázolta a tantervet és röviden az iskola házirendjét. Megadta az osztályom órarendjét , ami érdekes volt. Mivel televolt táncórákkal és még lesz valami főzős órám is. Az igazgató szerint azért , hogy ne csak gyors kajákat együnk , mert ha megtanulunk főzni akkor inkább összedobunk valamit , mint az egészségtelen ételeket esszük...Nem nagyon értettem a kettő között az összefüggést , de ha Ő így gondolta akkor biztos így van. Anya erről egy fél napot tudna beszélni , úgy hogy közben megtanultam volna nyitott szemmel aludni. Persze matekom is volt és a szokásos unalmas órák.
-Nos akkor végeztünk. A következő órád balett lesz gondolom nem hoztál magaddal cuccot , de ma illeszkedj be és szokj hozzá a menethez. Sok sikert és erdményes évet -mondta és intett a kezével , hogy mehetek.
-Viszlát-mondtam és kiléptem az ajtón a 6-os táncterem keresésére indulva ,ami ha jól láttam a pincében volt. Az óra nagyon jó volt és ahogy egyre jobban a nap végéhez kezdtem közeledni rájöttem , hogy elő április bolondját tartottak velem. A következő óra előtt kisebb csoportba verődtek körülöttem és kérdezgettek. Nagyon jól éreztem magam velük. Nem gondoltam volna , hogy ilyen hamar beilleszkedem.
-Milyen számokat szeretsz?-tette fel egy raszta hajú srác a kérdést.
-Jaaj csak ne mondd , hogy a hús ruhás ribancot vagy a nyálgépet -szólalt meg egy másik fiú a pilóta fazonú napszemüvege mögül. Na erre már felvontam a szemöldökömet és csak pislogtam. Lady Gaganak nem voltak rossz számai csak kicsit dilis a csaj. Justinnak meg ha egyetlen egy számát is meghallanám most elbőgném magamat.
-Egyikükkel sincs semmi bajom...
-Na végre egy normális ember , aki nem ítéli el őket. Nektek sem ez lenne a véleményetek Justinról , ha kicsit is ismernétek.-szakított félbe egy szőke hajú lány , akiről Britney jutott eszembe , de vele senki sem érhetett fel. Néha nagyon nehéz megfejteni , hogy mi is a baja Britnek ,mert egy külön dimenzióba zárkózik , de egy idő után mindig meglehetett puhítani.
-Ja de nem mindenki akkora belieber , mint te Lexy- mondta megint a raszta-amúgy is több ezer kilométerre van innen
-Már igen , de tegnap még itt volt és vele volt Selena is , de nem nagyon mozdultak ki...Jajj ha csak pár másodpercre is de összefutottam volna vele-amint így megemlítette eszembe jutott a tegnap esti beszélgetésem Justinnal és úgy éreztem , mintha kihagyott volna egy ütemet a szívem majd nagyot dobbant. Eléggé rideg voltam vele és elutasító , de valamilyen szinten megérdemelte.
-Föld hívja Lexyt-nevettek a többiek , hogy milyen hamar elkalandozott mire én is elmosolyodtam.
-Olyan aranyos , nem?-kérdezte és felém mutatott egy képet róla. Tényleg nagyon édes volt a képen. Nem lehetek ilyen gyenge , hogy egy kép láttán megenyhülök....

-Mindenki üljön le -jött be a tanár a következő órára. Amint vége lett a biosznak mehettünk is haza. A diákok egyszerre özönlöttek ki az ajtón. Pierre várt a parkolóban, ahol megbeszéltük. Feltéptem a kocsi ajtaját és látta a nap okoztak döbbenetet és mosolyt az arcomon.
-Azt hiszem jól átvertünk-nevette el magát és széles mosoly terült szét az arcán.
-Hűűha el sem hiszem. De még is hogy?-kérdeztem mert még mindig nem értettem. Mondjuk utána nézhettem volna a sulinak.
-Igazából nem így terveztük , de aztán beszélgettünk róla. Justinnak köszönd az egészet ő mondta , hogy szerinte már a tánc sulival kellene kezdened , mert ha nem sok mindenről lemaradsz a nyelvbe meg majd ott is belejössz.-mondta és tényleg köszönettel tartoztam neki , de amint eszembe jutott fájdalmat éreztem.
-Köszönöm- a tájat kezdtem bámulni a hazavezető úton. Mikor jött egy sms-em.

Milyen napod volt? Milyen a táncparkett?
Később felhívhatlak? 
Jus.

Jött a rengetek kérdés. Éreztem magamon Pierre tekintetét.
-Hallottam a tegnap esti eseménydús beszélgetésetekről-mondta ismét rám pillantva. Csak a szememet forgattam , hogy Justin milyen pletykás- de írj neki vissza , mert szívrohamot kap mire válaszolsz-kuncogott kicsit.
Akkor 7kor. 
 Grace

-Szereted?-tette fel az egyszavas kérdést még is nehéz volt rá választ adnom.

-Nem szeretnék most erről beszélni-mondtam több okból is kifolyólag , mert még magamban sem tisztáztam mindent és arra sem voltam képes , hogy kimondjam hangosan az érzelmeimet...De azt hiszem mégis még mindig szeretem és nagyon hiányzik. De vajon Ő hogyan érezhet..?

8 megjegyzés:

  1. Nagyon!!!de nagyon joo lett *-*
    Siess a kövivel<3<3<3

    VálaszTörlés
  2. Titokzatos :D hamar a kövit ;)
    By: Szancsi :)

    VálaszTörlés
  3. annyira rohadt jo!!*-* alig várom a kovi részt! :D
    tegnap találtam rá a blogra, de mar az összes reszt vegig olvastaam. gondoltam rá, hogy ujra olvasom oket szóval siess a koviveel!:*♥
    by.: Vani

    VálaszTörlés
  4. Anyira jó ez a blog!!!! <3 ;) tegnap találtam rá és végig olvastam.
    nagyon várom a kövi részt :D
    Siessss!!!!! :-) ;D <3

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz már újh réssssz? Üdv, OVT :D

    VálaszTörlés